Lydis-nieuwsbrief-oorzaken

Oorzaken analyse

Uit de brainstorm sessie zijn een aantal mogelijke oorzaken naar voren gekomen waar de Lydis nieuwbrieven een lage Open Rate en een lage Click Rate scoren. Ik verzoek je om elke mogelijke oorzaak te voorzien van punten. Er kunnen per oorzaak 2,4,6,8 of 10 punten worden gegeven waarbij 2 het minst belangrijk is en 10 het meest belangrijk. Ook kun je 0 punten wanneer je een mogelijke oorzaak niet relevant vindt t.a.v. de oorzaak van de lage Open Rate en een lage Click Rate. Het invullen kost je slechts 5 minuten. Bedankt alvast voor het meedoen. Isabella Verweij, Lydis Marketing Team.

Hidden

Naam(Vereist)
0246810
2 (minst belangrijk) t/m 10 (meest belangrijk). 0=irrelevant.
0246810
2 (minst belangrijk) t/m 10 (meest belangrijk). 0=irrelevant.
0246810
2 (minst belangrijk) t/m 10 (meest belangrijk). 0=irrelevant.
0246810
2 (minst belangrijk) t/m 10 (meest belangrijk). 0=irrelevant.
0246810
2 (minst belangrijk) t/m 10 (meest belangrijk). 0=irrelevant.
0246810
2 (minst belangrijk) t/m 10 (meest belangrijk). 0=irrelevant.
0246810
2 (minst belangrijk) t/m 10 (meest belangrijk). 0=irrelevant.
0246810
2 (minst belangrijk) t/m 10 (meest belangrijk). 0=irrelevant.
0246810
2 (minst belangrijk) t/m 10 (meest belangrijk). 0=irrelevant.
0246810
2 (minst belangrijk) t/m 10 (meest belangrijk). 0=irrelevant.
0246810
2 (minst belangrijk) t/m 10 (meest belangrijk). 0=irrelevant.
0246810
2 (minst belangrijk) t/m 10 (meest belangrijk). 0=irrelevant.
0246810
2 (minst belangrijk) t/m 10 (meest belangrijk). 0=irrelevant.
0246810
2 (minst belangrijk) t/m 10 (meest belangrijk). 0=irrelevant.
0246810
2 (minst belangrijk) t/m 10 (meest belangrijk). 0=irrelevant.
0246810
2 (minst belangrijk) t/m 10 (meest belangrijk). 0=irrelevant.
0246810
2 (minst belangrijk) t/m 10 (meest belangrijk). 0=irrelevant.
0246810
2 (minst belangrijk) t/m 10 (meest belangrijk). 0=irrelevant.
0246810
2 (minst belangrijk) t/m 10 (meest belangrijk). 0=irrelevant.